loading

Procedura pomocy w przypadku zdarzenia objętego ubezpieczeniem

 

Połączenie z numerem alarmowym zostanie odebrane przez centrum obsługi firmy Assistance i dalej:

  • rejestruje zdarzenie objęte ubezpieczeniem (należy podać imię i nazwisko, numer polisy, okres ważności i dane kontaktowe do dalszej komunikacji); 
  • wyjaśnia miejsce wyjazdu i problem; 
  • organizuje niezbędną pomoc za pośrednictwem swojego przedstawicielstwa lub innego usługodawcy w kraju Państwa pobytu (wezwanie lekarza, transport do kliniki itp.); 
  • wystawia gwarancję zapłaty za koszty usług; 
  • koordynuje Państwa działania i działania dostawców usług; 
  • opłaca usługi.

 

Aby otrzymać odszkodowanie ubezpieczeniowe, należy wypełnić wniosek i dołączyć do niego kopie i oryginały wymaganych dokumentów.
Wzór wniosku – Wniosek AURAS PL.docx
Turysta musi samodzielnie zebrać pełny pakiet dokumentów i przekazać go firmie Assistance w celu rozpatrzenia sprawy i uzyskania zwrotu kosztów.

Używamy plików cookies, aby pomóc naszej witrynie prawidłowo funkcjonować w celach analitycznych, marketingowych i personalizacji treści, które Państwu wyświetlają się. Pliki cookie umożliwiają nam odróżnienie Państwa od innych użytkowników naszej witryny. Zrozumienie, w jaki sposób korzystacie z naszej witryny, pomaga nam zapewnić Wam jak najlepsze możliwości oraz wprowadzać zmiany w celu ulepszenia naszej witryny w przyszłości. Wy wyrażacie zgodę na używanie wszystkich tych plików cookie. Wy możecie zaktualizować swoje preferencje, klikając przycisk ustawień plików cookies lub w dowolnym momencie, przechodząc do naszej polityki plików cookies. Więcej