loading

Polityka Prywatności

Polityka Prywatności:
 

1.   Administratorem danych osobowych Klientów jest Goodtrip sp. z o.o. z siedzibą
w Warszawie (00-238), przy ul. Długiej 29, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie pod numerem
KRS: 0001003027, NIP: 5252931887, REGON: 523702770, kapitał zakładowy
90 000,00 PLN wpłacony w całości, będący płatnikiem podatku od towaru i usług, zwana dalej Agent lub Goodtrip.

2.   Dane osobowe Klientów przetwarzane są przez Agenta zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U. UE L.2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r.).

3.   Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda Klientów oraz ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych niezbędnych w celu realizacji oraz rozliczania usług świadczonych przez Agenta na rzecz Klientów. Przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, w celu zawarcia i wykonania umowy.

4.   Podanie jakichkolwiek danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu prawidłowej realizacji Umowy przez Agenta.

5.  Agent przetwarza dane osobowe Klientów, które zostały zawarte w Umowie, a które są niezbędne do jej realizacji. Agent przetwarza następujące dane osobowe:

 

1)      imię i nazwisko Klienta,

2)      płeć,

3)      numer i seria dowodu osobistego lub paszportu Klienta,

4)      data urodzenia Klienta,

5)      numer telefonu Klienta,

6)      adres e-mail Klienta,

7)      adres zamieszkania,

8)      adres korespondencyjny.

 

6.   Dane podawane przez Klientów są zbierane i wykorzystywane do realizacji Umów, celów księgowych, a także do innych czynności związanych z wykonaniem Umowy w szczególności rezerwacji lotów i miejsc noclegowych. Agent może przetwarzać dane w innych drugorzędnych celach, takich jak przeniesienie danych do archiwum, audyty lub postępowania wyjaśniające, wdrożenie mechanizmów kontroli biznesowej, zarządczej, pozostałe badania statystyczne lub badania historyczne, lub naukowe, doradztwo biznesowe, ekonomiczne lub prawne, które jest świadczone dla Agenta.

7.   Dane Klientów mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, na mocy zlecenia (podwykonawcy, podmioty biorące udział w realizacji Umowy), w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości, a także kontrahentów Agenta, którzy uczestniczą w realizacji Umowy, w szczególności podmiotom będącym przewoźnikami, a także świadczącym usługi hotelarskie, służby graniczne, obsługa lotniskowa. Agenta zawiera odpowiednie umowy z podmiotami biorącymi udział w realizacji Umowy, które mają na celu zapewnienie ochrony przetwarzanych danych osobowych. W związku z realizacją Umowy dane mogą być przekazywane do państwa trzeciego, w tym poza obszar UE i EOG, przy czym z zachowaniem wymogów odpowiednich przepisów prawa, na podstawie odpowiedniej umowy.

8.   Dane Klientów przechowywane są w specjalnej strefie bezpieczeństwa i mają do nich dostęp tylko i wyłącznie upoważnione osoby związane z realizacją Umowy i zobowiązane do zachowania uzyskanych danych osobowych i informacji w tajemnicy.

9.   Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz możliwość poprawiania błędnych informacji i usuwania tych danych na żądanie, o ile ich zachowanie nie jest konieczne w związku z wymogami prawa. Klient ma ponadto prawo do uzyskania kopii swoich danych osobowych przetwarzanych przez Agenta, przeniesienia danych, prawo do usunięcia danych oraz do ograniczenia danych. Opisane powyżej prawa Klient realizuje poprzez zwrócenie się z odpowiednim żądaniem do Agenta.

10.  W przypadku, gdyby Klient uznał takie rozwiązanie za niewystarczające, może zwrócić się z odpowiednim pisemnym żądaniem do Agenta. Klient ma prawo wniesienia sprzeciwu do Agenta wobec przetwarzania danych osobowych.

11.  Agent przetwarza dane osobowe Klientów przez okres dwóch lat od czasu zakończenia imprezy będącej przedmiotem zawartej Umowy oraz odpowiednio do odpowiednich przepisów prawa. W przypadku złożenia reklamacji lub wszczęcia postępowania administracyjnego lub sądowego dane osobowe będą przez Agenta przetwarzane przez okres 3 lat od dnia prawomocnego zakończenia takiego postępowania.

12.  Organem nadzorczym w zakresie danych osobowych w Polsce jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych. Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w przetwarzaniu danych.

Używamy plików cookies, aby pomóc naszej witrynie prawidłowo funkcjonować w celach analitycznych, marketingowych i personalizacji treści, które Państwu wyświetlają się. Pliki cookie umożliwiają nam odróżnienie Państwa od innych użytkowników naszej witryny. Zrozumienie, w jaki sposób korzystacie z naszej witryny, pomaga nam zapewnić Wam jak najlepsze możliwości oraz wprowadzać zmiany w celu ulepszenia naszej witryny w przyszłości. Wy wyrażacie zgodę na używanie wszystkich tych plików cookie. Wy możecie zaktualizować swoje preferencje, klikając przycisk ustawień plików cookies lub w dowolnym momencie, przechodząc do naszej polityki plików cookies. Więcej