loading

Ubezpieczenie podróżne

Ubezpieczenie - dlaczego jest potrzebne?

Każdy podróżnik planujący wyjazd marzy o komfortowych i bezproblemowych wakacjach. Nie zawsze jednak wszystko idzie zgodnie z planem. Zmiany klimatu, egzotyczna kuchnia, intensywne promieniowanie słoneczne - wszystko to może powodować problemy zdrowotne. Ryzyko kontuzji wzrasta zwłaszcza podczas aktywnego wypoczynku. Najbardziej narażonymi kategoriami turystów są dzieci, kobiety w ciąży i osoby starsze. Przykładowo, dziecko może łatwo ulec oparzeniom słonecznym, a w niektórych krajach nie można kupić podstawowych leków bez recepty, z wyjątkiem ewentualnie pastylek na kaszel. Koszty opieki medycznej za granicą mogą być wysokie, więc rozsądnym rozwiązaniem jest zamówienie ubezpieczenia podróżnego w celu ochrony zdrowia i życia. Co więcej, w niektórych krajach ubezpieczenie zdrowotne jest wymogiem wjazdu. Biorąc pod uwagę wysokie potencjalne koszty usług medycznych, koszt polisy ubezpieczeniowej wydaje się znacznie niższy. Ubezpieczenie obejmuje również ubezpieczenie bagażu, ważnych dokumentów i anulowania rejsu.

 

O firmie «Auras Insurance»
Auras Insurance – międzynarodowy dostawca ubezpieczeń cieszący się zaufaniem na całym świecie. Oferuje najlepsze ubezpieczenie zdrowotne dla podróżnych.

4 główne zalety Auras Insurance:

Globalny zasięg

Uniwersalność

Przedział wiekowy

Wsparcie wizowe

Ubezpieczenie jest ważne w każdym kraju na świecie

Ubezpieczenie jest dostępne dla osób z dowolnego kraju i z dowolnym obywatelstwem

Ubezpieczenie zapewnia ochronę osobom w wieku od 1 do 100 lat

Ubezpieczenie jest odpowiednie do składania dokumentów w ambasadzie i ubiegania się o wizę


Obsługę klienta zapewnia nasza własna firma asystencka “ASSISTANCE INSURS ONLINE (AIO)” - obsługa klientów 24/7:

  1. Organizacja wszelkiego rodzaju diagnostyki, leczenia szpitalnego i ambulatoryjnego w zakresie usług stomatologicznych.
  2. Organizowanie i przeprowadzanie konsultacji ze specjalistami medycznymi o dowolnym profilu.
  3. Wzywanie pomocy w nagłych wypadkach.
  4. Organizacja i wsparcie działań rehabilitacyjnych w przypadku zdarzenia objętego ubezpieczeniem.
  5. Wsparcie informacyjne i doradcze.

 

Dodatkowe bonusy dla klientów od Assistance:

  • rezerwacja taksówki dla klienta
  • dostawa kwiatów i jedzenia do szpitala
  • rezerwacja stolików w restauracjach
  • rezerwacja pokoi gościnnych
  • pokrycie kosztów transportu na wyjazd do apteki
  • informowanie członków rodziny
  • wynajem samochodu i pomoc drogowa
  • konsultacje z przewodnikami po mieście i zakup biletów komunikacji miejskiej
Używamy plików cookies, aby pomóc naszej witrynie prawidłowo funkcjonować w celach analitycznych, marketingowych i personalizacji treści, które Państwu wyświetlają się. Pliki cookie umożliwiają nam odróżnienie Państwa od innych użytkowników naszej witryny. Zrozumienie, w jaki sposób korzystacie z naszej witryny, pomaga nam zapewnić Wam jak najlepsze możliwości oraz wprowadzać zmiany w celu ulepszenia naszej witryny w przyszłości. Wy wyrażacie zgodę na używanie wszystkich tych plików cookie. Wy możecie zaktualizować swoje preferencje, klikając przycisk ustawień plików cookies lub w dowolnym momencie, przechodząc do naszej polityki plików cookies. Więcej