loading

Ubezpieczenie zdrowotne: FAQ

 

SEKCJA: Rejestracja polisy ubezpieczeniowej:

  • Ostateczny termin wykupienia polisy "dzień w dzień"?
    Polisę ubezpieczeniową można wykupić, gdy turysta znajduje się na terytorium stałego pobytu, tj. przed kontrolą paszportową.

  • Kiedy polisa ubezpieczeniowa wchodzi w życie?
    Aktywacja (okres ważności) polisy ubezpieczeniowej rozpoczyna się od momentu przekroczenia kontroli celnej lub od daty wybranej przez klienta w momencie zakupu. Data ta jest wskazana w polisie ubezpieczeniowej (w zależności od tego, która z tych dat jest wcześniejsza).
  • Jeśli turysta zdecyduje się przedłużyć swój pobyt za granicą, czy ubezpieczenie może zostać przedłużone?
    Można, ale tylko na pisemne zgłoszenie i po uzgodnieniu z ubezpieczycielem oraz pod warunkiem, że w okresie obowiązywania polisy nie wystąpiły żadne zdarzenia objęte ubezpieczeniem.

 


SEKCJA:  Powiadomienie firmy ubezpieczeniowej o zdarzeniu objętym ubezpieczeniem

  • Kiedy turysta powinien zgłosić zdarzenie objęte ubezpieczeniem i jak powinien to zrobić?
    Ubezpieczenie zdrowotne należy aktywować natychmiast po wystąpieniu zdarzenia objętego ubezpieczeniem, dzwoniąc lub pisząc do osób kontaktowych firmy Assistance wskazanych w polisie.
    +44 745 814 94 06 / +1 844 541 40 06 / +63 454 971 091 / +971 800 032 00 10 / +81 505 050 88 06 / +91 117 127 95 45
    email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Jeśli potrzebna jest opieka medyczna, jakie informacje muszę przekazać firmie ubezpieczeniowej?
  • Nazwisko i imię Osoby ubezpieczonej; 
  • Numer telefonu kontaktowego; 
  • Lokalizacja (kraj, miasto, hotel itp.); 
  • Numer Umowy ubezpieczenia; 
  • Krótki opis tego, co się stało i jaka pomoc jest potrzebna.



SEKCJA: Warunki kompensacji środków po wystąpieniu zdarzenia ubezpieczeniowego

  • Czy firma ubezpieczeniowa pokrywa koszty transferu do centrum medycznego?
    Jeśli turysta jest w ciężkim stanie, firma ubezpieczeniowa zapłaci ( kompensacyjnie) za transfer lub taksówkę, pod warunkiem przedstawienia dokumentu potwierdzającego zapłatę za przejazd. Płatność jest dokonywana tylko w jedną stronę: Hotel - centrum medyczne

  • Jak sporządzane są dokumenty do płatności?
    Turysta musi samodzielnie zgromadzić pełen pakiet dokumentów. Lista wymaganych dokumentów jest określona w umowie ubezpieczenia.

  • Terminy wypłaty odszkodowania?
    Turysta powinien przesłać komplet dokumentów do Ubezpieczyciela pocztą elektroniczną w ciągu 30 dni kalendarzowych od momentu wystąpienia zdarzenia objętego ubezpieczeniem. Dokumenty są rozpatrywane w ciągu 15 dni roboczych od daty ich złożenia do Ubezpieczyciela. Ubezpieczyciel wypłaci odszkodowanie ubezpieczeniowe w ciągu 5 (pięciu) dni bankowych po podjęciu decyzji o wypłacie odszkodowania ubezpieczeniowego. Wypłata ubezpieczeniowa nastąpi w formie rozliczenia bezgotówkowego.

 

Używamy plików cookies, aby pomóc naszej witrynie prawidłowo funkcjonować w celach analitycznych, marketingowych i personalizacji treści, które Państwu wyświetlają się. Pliki cookie umożliwiają nam odróżnienie Państwa od innych użytkowników naszej witryny. Zrozumienie, w jaki sposób korzystacie z naszej witryny, pomaga nam zapewnić Wam jak najlepsze możliwości oraz wprowadzać zmiany w celu ulepszenia naszej witryny w przyszłości. Wy wyrażacie zgodę na używanie wszystkich tych plików cookie. Wy możecie zaktualizować swoje preferencje, klikając przycisk ustawień plików cookies lub w dowolnym momencie, przechodząc do naszej polityki plików cookies. Więcej