loading

Płatność na stronie www.chartershop.pl

 

Po rozpatrzeniu zgłoszenia przez menedżera otrzymają Państwo dostęp do płatności. List z instrukcjami dotyczącymi płatności zostanie wysłany dodatkowo. Należy pamiętać, że odzielne wiadomości z fakturami nie są wysyłane po utworzeniu zgłoszenia. Faktura jest dostępna do pobrania tylko na koncie osobistym.

Płatności można dokonać na koncie osobistym w następujący sposób:

- karta płatnicza
- płatność przelewem bankowym*
- BLIK

* Płatność przelewem bankowym jest możliwa wyłącznie za wcześniejszą zgodą Agenta na tę formę płatności ze względu na to, że zaksięgowanie środków wpłaconych przelewem bankowym na rachunek Agenta może zająć od jednego do trzech dni.

 

Płatności należy dokonać nie później niż w wyznaczonym terminie płatności. 

Termin płatności jest ustalany przez menedżera po utworzeniu zgłoszenia i zależy od liczby dostępnych miejsc w wybranej przez Państwa ofercie.

Limit czasu może zostać określony na okres od 5 minut do 1 godziny (jeśli dostępnych jest od 1 do 10 miejsc) oraz od 1 godziny do końca dnia roboczego (jeśli oferowanych jest więcej niż 10 miejsc). Zwracamy Państwa uwagę, że większość ofert jest dostarczana przez Dostawców dla indywidualnych rezerwacji. Liczba miejsc w takich ofertach waha się od 1 do 4.
Warunki płatności można również uzgodnić indywidualnie z naszymi menedżerami.

Po upływie terminu płatności zgłoszenie zostanie anulowane.
Nowo utworzone zduplikowane zgłoszenia zostaną automatycznie anulowane.

 
Bilety czarterowe znajdują się w wolnej sprzedaży i nie można ich wstępnie zarezerwować. Bilet zostanie zarezerwowany dopiero po całkowitym lub częściowym opłaceniu.


Płatność dokonywana jest w złotówkach lub euro.

Podczas płatności online kartą walutową Państwa karta zostanie obciążona wymaganą równowartością w PLN lub EUR. Przewalutowanie jest dokonywane automatycznie przez bank, który wydał kartę, po kursie komercyjnym.

Dokładny kurs przeliczeniowy można sprawdzić wyłącznie w swoim banku. W przypadku płatności kartą walutową, często wartość wskazana we wniosku jako równowartość w euro może różnić się od kwoty pobranej z karty o różnicę pomiędzy zastosowanym komercyjnym kursem kupna-sprzedaży.

 

Główne przyczyny odmowy dokonania płatności kartą online:

  • karta bankowa nie jest przeznaczona do dokonywania płatności przez Internet, o czym można dowiedzieć się kontaktując się ze swoim Bankiem;
  • dane karty bankowej zostały wprowadzone nieprawidłowo;
  • upłynął okres ważności karty bankowej. Okres ważności karty jest zwykle podany z przodu karty (jest to miesiąc i rok, do którego karta jest ważna). Więcej informacji na temat okresu ważności karty można uzyskać, kontaktując się z bankiem, który wydał kartę bankową;
  • niewystarczające środki do dokonania płatności na karcie bankowej. Więcej informacji na temat dostępności środków na karcie bankowej można uzyskać, kontaktując się z bankiem, który wydał kartę bankową;
  • ustawiony dzienny limit transakcji został przekroczony. Kwota dziennego limitu dla wszystkich transakcji jest określana przez bank. Limit można zwiększyć, kontaktując się z bankiem, który wydał kartę bankową;
  • karta nie obsługuje uwierzytelniania posiadacza karty za pomocą protokołu 3D Secure

____________________________________________________________

Nasza strona jest podłączona do systemów płatności GETNET i STRIPE. Mogą Państwo zapłacić za usługi kartą bankową Visa lub Mastercard. Podczas płatności nastąpi przekierowanie do bezpiecznej strony płatności banku, na której należy wprowadzić dane karty bankowej. Protokół 3D Secure służy do dodatkowego uwierzytelniania posiadacza karty. Jeśli Państwa bank obsługuje tę technologię, zostaną Państwo przekierowani na jego serwer w celu dodatkowej identyfikacji. Potrzebne będzie hasło, które zostanie wysłane na telefon komórkowy za pośrednictwem wiadomości SMS.   Aby uzyskać informacje na temat zasad i metod dodatkowej identyfikacji, należy skontaktować się z bankiem, który wydał kartę bankową.

Gwarancje bezpieczeństwa
System płatności chroni i przetwarza dane karty bankowej zgodnie ze standardem bezpieczeństwa PCI DSS 2.0. Przesyłanie informacji do bramki płatniczej odbywa się przy użyciu technologii szyfrowania SSL. Dalszy transfer informacji odbywa się za pośrednictwem zamkniętych sieci bankowych, które charakteryzują się najwyższym poziomem bezpieczeństwa. System płatności nie przekazuje danych karty ani nam, ani innym stronom trzecim. Protokół 3D Secure służy do dodatkowego uwierzytelniania posiadacza karty.

W razie jakichkolwiek pytań można skontaktować się z naszą firmą pod numerem telefonu +380 (044) 361-30-00, +48 22 602 2000.

Bezpieczeństwo płatności online
Podane przez Państwa dane osobowe (imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, numer karty kredytowej) są poufne i nie zostaną ujawnione. Dane karty kredytowej są przesyłane wyłącznie w postaci zaszyfrowanej i nie są przechowywane na naszym serwerze internetowym.

Bezpieczeństwo przetwarzania płatności internetowych jest gwarantowane przez systemy płatności GETNET i STRIPE. Wszystkie operacje z kartami płatniczymi odbywają się zgodnie z wymogami VISA International, MasterCard i innych systemów płatności. Podczas przesyłania informacji do płatności kartą online stosowane są specjalne technologie bezpieczeństwa, przetwarzanie danych odbywa się na bezpiecznym, zaawansowanym technologicznie serwerze firmy przetwarzającej.

Podczas płatności kartą Visa, w zależności od banku wydającego, może być wymagane przejście dodatkowej kontroli bezpieczeństwa w systemie Verified by Visa: po potwierdzeniu rezerwacji biletu otworzy się wyskakujące okienko z logo banku, w którym należy podać hasło w systemie Verified by Visa. Hasło to różni się od kodu PIN używanego w bankomatach. Jeśli otrzymają Państwo prośbę o podanie hasła, ale nie są Państwo zarejestrowani w określonym systemie, należy skontaktować się z bankiem w celu dokonania rejestracji. Jeśli nie zostanie wprowadzone hasło lub zostanie wprowadzone nieprawidłowe hasło, rezerwacja zostanie anulowana.

W przypadku płatności kartą MasterCard, w zależności od banku wydającego kartę, może być wymagana dodatkowa kontrola bezpieczeństwa w systemie MasterCard SecureCode: po potwierdzeniu rezerwacji biletu otworzy się wyskakujące okienko z logo banku, w którym należy wprowadzić hasło MasterCard SecureCode.Hasło to różni się od kodu PIN używanego w bankomatach. Jeśli otrzymają Państwo prośbę o podanie hasła, ale nie są Państwo zarejestrowani w określonym systemie, należy skontaktować się z bankiem w celu dokonania rejestracji. Jeśli nie zostanie wprowadzone hasło lub zostanie wprowadzone nieprawidłowe hasło, rezerwacja zostanie anulowana.

Używamy plików cookies, aby pomóc naszej witrynie prawidłowo funkcjonować w celach analitycznych, marketingowych i personalizacji treści, które Państwu wyświetlają się. Pliki cookie umożliwiają nam odróżnienie Państwa od innych użytkowników naszej witryny. Zrozumienie, w jaki sposób korzystacie z naszej witryny, pomaga nam zapewnić Wam jak najlepsze możliwości oraz wprowadzać zmiany w celu ulepszenia naszej witryny w przyszłości. Wy wyrażacie zgodę na używanie wszystkich tych plików cookie. Wy możecie zaktualizować swoje preferencje, klikając przycisk ustawień plików cookies lub w dowolnym momencie, przechodząc do naszej polityki plików cookies. Więcej