loading

Powiadomienie o zdarzeniu objętym ubezpieczeniem

 

W przypadku wystąpienia zdarzenia objętego ubezpieczeniem, które wymaga pomocy medycznej lub wypadku:

Zadzwoń do firmy Assistance pod numer alarmowy podany w polisie ubezpieczeniowej ( zaświadczeniu) i podaj następujące informacje:

  • Nazwisko i imię Osoby ubezpieczonej; 
  • Numer telefonu kontaktowego; 
  • Lokalizacja (kraj, miasto, hotel itp.); 
  • Numer Umowy ubezpieczenia; 
  • Krótki opis tego, co się stało i jaka pomoc jest potrzebna; 
  • Wszelkie inne informacje wymagane przez Assistance.

Możesz skontaktować się pod numerami telefonów wskazanymi w polisie w języku ukraińskim, rosyjskim lub angielskim, przez całą dobę, w tym w święta i weekendy.

Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami operatora firmy Assistance.

W przypadku braku możliwości skontaktowania się z firmą Assistance lub gdy sytuacja wymaga podjęcia natychmiastowej decyzji związanej z koniecznością udzielenia pomocy medycznej, należy samodzielnie udać się do najbliższego centrum medycznego lub lekarza, gdzie należy okazać polisę ubezpieczeniową.

W przypadku leczenia szpitalnego pacjent (lub jego przedstawiciel) musi skontaktować się z firmą Assistance w ciągu 48 godzin od przyjęcia do szpitala i przed dokonaniem płatności w celu uzgodnienia Państwa opłat.

Jeżeli koszt leczenia (ambulatoryjnego lub szpitalnego) przekracza 1000 USD, koszty muszą zostać uzgodnione na piśmie z firmą Assistance lub Ubezpieczycielem przed rozpoczęciem leczenia w ciągu 24 godzin. Pisemne uzgodnienie oznacza przesłanie powiadomienia o leczeniu i kosztorysu leczenia za pośrednictwem Internetu lub innych środków elektronicznego przesyłania informacji oraz uzyskanie pisemnej zgody (gwarancji) od firmy Assistance lub Ubezpieczyciela w ten sam sposób.

We wszystkich innych przypadkach należy powiadomić Ubezpieczyciela o wystąpieniu zdarzenia objętego ubezpieczeniem w ciągu 30 dni kalendarzowych od jego wystąpienia.

Jeśli Państwo samodzielnie pokryli jakiekolwiek wydatki związane ze zdarzeniem objętym ubezpieczeniem, należy zabrać i zachować wszystkie dokumenty potwierdzające fakt wystąpienia zdarzenia objętego ubezpieczeniem oraz wysokość poniesionych przez Państwa wydatków:

  • zaświadczenie o wystawieniu faktury przez placówkę medyczną (na papierze firmowym lub z odpowiednią pieczęcią) zawierające następujące informacje: imię i nazwisko pacjenta, dokładną diagnozę, datę skorzystania z pomocy medycznej, czas trwania leczenia, szczegółowe dane dotyczące świadczonych usług medycznych, diagnostyki, przepisanych leków ze wskazaniem ich ilości i kosztu;
  • Recepty wystawione przez lekarza na zakup leków, wskazujące nazwę każdego leku;
  • wyszczególnione faktury za inne usługi według daty i kosztu; 
  • dokumenty potwierdzające fakt zapłaty za leki, usługi medyczne i inne świadczone usługi (dokumenty rozliczeniowe, paragony sprzedaży, pokwitowania bankowe itp;) 
  • faktury za połączenia telefoniczne (faksy), które zawierają numer telefonu, datę, godzinę i koszt każdego połączenia.


Wydatki poniesione przez Ubezpieczonego zostaną zwrócone po jego przyjeździe do kraju stałego zamieszkania zgodnie z warunkami Umowy ubezpieczenia.

Używamy plików cookies, aby pomóc naszej witrynie prawidłowo funkcjonować w celach analitycznych, marketingowych i personalizacji treści, które Państwu wyświetlają się. Pliki cookie umożliwiają nam odróżnienie Państwa od innych użytkowników naszej witryny. Zrozumienie, w jaki sposób korzystacie z naszej witryny, pomaga nam zapewnić Wam jak najlepsze możliwości oraz wprowadzać zmiany w celu ulepszenia naszej witryny w przyszłości. Wy wyrażacie zgodę na używanie wszystkich tych plików cookie. Wy możecie zaktualizować swoje preferencje, klikając przycisk ustawień plików cookies lub w dowolnym momencie, przechodząc do naszej polityki plików cookies. Więcej