loading

Konto osobiste

 

Rejestracja konta osobistego może odbywać się na dwa sposoby:

  • Automatycznie, podczas tworzenia zgłoszenia na stronie
  • Ręcznie, poprzez sekcję "Rejestracja"

Po zakończeniu wypełniania zgłoszenia lub po ręcznej rejestracji na stronie, Państwo otrzymają odrębną wiadomość e-mail z danymi do wejścia do konta osobistego - login, link do aktywacji konta osobistego i tymczasowe hasło, jeśli rejestracja została pomyślnie zakończona podczas tworzenia zgłoszenia.

Przy pierwszym wejściu do konta osobistego konieczna będzie zmiana hasła tymczasowego.

Jeśli nie pamiętają Państwo hasła wprowadzonego podczas rejestracji w witrynie, należy skorzystać z formularza odzyskiwania hasła dostępnego pod limkiem

Jeśli Państwo po raz pierwszy logują się na swoje konto osobiste, należy aktywować konto używając linku aktywacyjnego wysłanego w wiadomości e-mail po utworzeniu zgłoszenia, w wiadomości e-mail z instrukcjami dotyczącymi płatności lub w wiadomości e-mail dotyczącej rejestracji na stronie.

Nie możecie uzyskać dostępu do konta osobistego? 

Podczas logowania się na stronie może zostać wyświetlone jedno z następujących powiadomień:

  1. Nazwa użytkownika i hasło nie pasują lub nie masz jeszcze konta w witrynie
    To powiadomienie oznacza, że użytkownik nie jest zarejestrowany w witrynie pod podanym adresem e-mail lub że dane logowania/hasła podane są nieprawidłowoProsimy o sprawdzenie poprawności wprowadzonych danych. Należy pamiętać, że dane służą do logowania się do konta osobistego. Spacje w polach są niedozwolone, wielkość liter ma znaczenie.
  2. Logowanie zabronione! Wasze konto zostało zablokowane. Prosimy o kontakt z naszym zespołem pomocy technicznej.
    Jeśli wcześniej pomyślnie udawało się Państwu zalogować na swoje konto, należy skontaktować się z naszym zespołem pomocy technicznej. Możliwe, że Państwa konto jest z jakiegoś powodu zablokowane. Nasz zespół pomocy technicznej pomoże rozwiązać ten problem
  3. Państwa konto osobiste nie zostało jeszcze aktywowane. Link aktywacyjny zostanie wysłany na podany adres e-mail po rejestracji.
    Jeśli Państwo logują się na swoje konto osobiste po raz pierwszy, muszą Państwo aktywować swoje konto za pomocą linku aktywacyjnego wysłanego w wiadomości e-mail dotyczącej rejestracji w witrynie.
  4. Państwa konto osobiste nie zostało jeszcze aktywowane. Link aktywacyjny i instrukcje dotyczące logowania się do konta osobistego są wysyłane na podany adres e-mail po utworzeniu zgłoszenia.
    Jeśli Państwo po raz pierwszy logują się na swoje konto osobiste, należy aktywować konto używając linku aktywacyjnego wysłanego w wiadomości e-mail po utworzeniu zgłoszenia, w wiadomości e-mail  po rejestracji zgłoszenia lub w mailu z instrukcjami dotyczącymi płatności.
Używamy plików cookies, aby pomóc naszej witrynie prawidłowo funkcjonować w celach analitycznych, marketingowych i personalizacji treści, które Państwu wyświetlają się. Pliki cookie umożliwiają nam odróżnienie Państwa od innych użytkowników naszej witryny. Zrozumienie, w jaki sposób korzystacie z naszej witryny, pomaga nam zapewnić Wam jak najlepsze możliwości oraz wprowadzać zmiany w celu ulepszenia naszej witryny w przyszłości. Wy wyrażacie zgodę na używanie wszystkich tych plików cookie. Wy możecie zaktualizować swoje preferencje, klikając przycisk ustawień plików cookies lub w dowolnym momencie, przechodząc do naszej polityki plików cookies. Więcej