CharterShop News CharterShop News
loading

Wniosek o fakturę


Aby otrzymać rachunek-fakturę, należy na 3. etapie tworzenia wniosku o rezerwację biletu w sekcji „Informacje o zamówieniu” wprowadzić dane do wystawienia faktury.
Należy podać:
- nazwę firmy (jeśli faktura jest wymagana dla osoby prawnej) lub imię i nazwisko (jeśli dla osoby fizycznej),
- numer identyfikacji podatkowej firmy/pesel w przypadku osoby fizycznej,
- nazwę ulicy i numer domu,
- miasto i kod pocztowy.

Ważne!
Informacja o konieczności dostarczenia faktury musi zostać przesłana przed dokonaniem płatności i potwierdzeniem rezerwacji.

Faktury są wystawiane po zakończeniu podróży w ciągu miesiąca i są wysyłane na adres e-mail podany podczas tworzenia rezerwacji.

Używamy plików cookies, aby pomóc naszej witrynie prawidłowo funkcjonować w celach analitycznych, marketingowych i personalizacji treści, które Państwu wyświetlają się. Pliki cookie umożliwiają nam odróżnienie Państwa od innych użytkowników naszej witryny. Zrozumienie, w jaki sposób korzystacie z naszej witryny, pomaga nam zapewnić Wam jak najlepsze możliwości oraz wprowadzać zmiany w celu ulepszenia naszej witryny w przyszłości. Wy wyrażacie zgodę na używanie wszystkich tych plików cookie. Wy możecie zaktualizować swoje preferencje, klikając przycisk ustawień plików cookies lub w dowolnym momencie, przechodząc do naszej polityki plików cookies. Więcej